heddaylva

Alla inlägg under maj 2012

Av hedda ylva - 28 maj 2012 10:39

 Hola bolla amigooooos!!! Första sommardagen igår! Myyyyys!   Grillade och lite så men idag är man sjuk...såå TRÅKIGT...Jag vet att jag är lite efter men GRATTIS LOREEEEEEEN!!!! Du ägde igår! Är så himla glad!  Ska bli kul att ESC ska vara i Sverige nästa år! //Ylva :))      Sommar!!!

  

Av hedda ylva - 26 maj 2012 12:47

 
Av hedda ylva - 26 maj 2012 09:58

Okay...FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅÅÅÅT för dålig uppdatering! Har varit i Sthlm med klassen!! Asgryyyymt hade vi det! kommer en video såsmåningom...om det där skitprogrammet kan börja fungera igen altså...TIPS!: ladda aldrig ner Windows live movimaker utan Windows moviemaker isf!!  FÖRLÅT Windows live men it is TRUUUUUE!! Eller så är det bara jag som inte lärt mig det än...  // Ylva ::D    

Av hedda ylva - 25 maj 2012 19:07

Tjenare italienare! Hahah vet om du är en italienare,men ändå! :)

Jo just... Det är Hedda som skriver mu!;)



Idag så har jag kollat på dansuppvisning på skolan...Det var kul men skiiiit varmt.

Jag menar det vekligen höll på att döö nästan!:/

Dom var as duktiga!:D

Jag har oxå varit i stallet med kussen(kusinen) hon har nästan precis börjat rida så jag va med och ledde henne!Ja typ de,men just nu så är jag hos Mormor!:)

Mamma och Pappa är i kroatien typ eller vet inte om det stavas så men aa så jag ska vara hos henne över helgen! yää

Oooo det viktigaste... Jag har fått en longboard av mamma o pappa! jipppppe!:)

FETT KUUUUL!:)

Mamma o pappa var skyldig mig 500 kr då fick en longboard istället! jaaaajjaja

Aaa o imorron så kommer kussen hit oxå hon ska oxå sova hos mormor! Jaaao!

Kan sorry inte lägga upp några bilder för sitter vid mormors data hon har inga bilder tror jag inte eller vänta jag kan kolla!Haha hitta lite bilder ändå kolla när jag var liten!:)Cool girl!Hitta fett många bilder!Ja o min brorsa!:DLite äldre!Avslutning i förskoleklass! Lite bilder snygga eller hur!

Hej

Av hedda ylva - 21 maj 2012 23:34

Haj! Hedda in da house! Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag vill inte ha press på mig när jag ska skriva så jag tog liksom bara en liten pause! Men jag har varit med Ylva i indor! Woow en lite by! Va iallafall jätte kul och så! En grej bara checka lillabloggen på youtube! Fett skön!Jo just har tänkt skaffa longboard! Fett sköna! Har åkt runt på min bror skateboard i min dar så ja! Tror jag kanske skriver mer imorgon ! Tjoobro

Av hedda ylva - 20 maj 2012 21:49

JAG ÄR SÅ HIIIMLA GLAD JUST NU...JAG HAR FÅTT EN HELCELLO!!!!!! FAATTA LYCKAAN!!! För er som inte vet det så är helcello den största storleken på celli. JAG ÄR STOOOOOR!! eller inte...Men ändååå!!! Nu ska jag gå och spela lite på min vackra cello så hejdååå! // Ylva! <3    

Av hedda ylva - 20 maj 2012 21:37

kom just hem från dalarna (sommarstugan) kidnappade Hedda också och min kusin hade också kidnappat en kompis! Baaaaaam! Vi hade det SUUUUUUPER BRA!! I dag är det ju söndag...och i morgon är vi leeeediga!! Jippie! SEn på onsdag bär det av till Stockholm med klassen! Ska gå på typ 1000000 museer och grönan såklart! Är sjuuuuukt taggad! :DDD // YLVA! :D   P.S Jag ska rädda världen... 

Ovido - Quiz & Flashcards