heddaylva

Alla inlägg under augusti 2012

Av hedda ylva - 31 augusti 2012 16:26

Ja då kommer ni inte att få se få den där vloggen jag gjorde..det var felformat typ eller nåt,tur att jag snart ska vara med ylva så hon kan lära mig! ;) / hedda!

Av hedda ylva - 30 augusti 2012 18:31

Det går inte... blir vekligen arg fast ni inte ser mig men ååååå, det går inte änns att kolla på ylvas nya vlogg...Äre nåt fel...NEJ NEJ ITE ALLS! Aja måste iväg nu ska kolla på bio med mamma! Herrå provar mer sen! // Hedda! <3


Av hedda ylva - 28 augusti 2012 20:00

asså gjorde en vlogg igår och så greja jag den och så!

Prova att ladda upp den igår men det blev nåt fel och hade inte tid att prova så många gånger så ja, men jag prova nu igen...O så klart skulle det inte funka då med men aja...

ARRG!!:(

Ska aldrig funka när jag ska göra nåt......Men ska försöka mer,men den kommer att vara lite gammal då så ni vet men aja..!Kan bjuda på lite bilder ist då! :)    


Av hedda ylva - 27 augusti 2012 22:56

Hajjjj! HAR BAAJJJJSONT I HAAALSEEEN!!! Och snart (typ i morrn?) ska jag sjunga för en musiklärare så hon kan säga vilken stämma jag ska vara i det här året...(för er som inte vet går jag i musikprofilsskola) Jag kommer typ hamna i altsopranbarytontenorbassopran1 stämman...kommet va helt änsam i min stämma på hela skolan...*tår i ögat* najmen dom som vart i samma situation känner igen sig...BTW idag var jag och min kompis lite i stan på kvällen...så HIMLA FIIIIINT! Men slottet och allt...aah...älskar örebro ibland...//ylva <3

Av hedda ylva - 25 augusti 2012 13:46

Asså shiiitttt vad det regnaaar! Även fast sommarlovet är över! Haha! Saknar faktiskt skolan lite...känns som om helgen kom någon dag eller nåt förtidigt! ÄR JAG SJUK? Neemeen den här lördagen kommer bli baajjjstråkig...kommer förmodligen försöka klippa ihop någon liten video sen (haha säger typ alltid så) om det går att föra över klippen till datorn som sagt...ses! //ylva <3 ps. liten bild på mina gina kompisar en dag då det INTE regnade...;)

Av hedda ylva - 24 augusti 2012 19:10

Jag tänkte bjuda på en liten vlogg...NÄÄÄR mitt dumma överförings program börjar fungera ELLER jag hittar usb-sladden...BLIR SÅHIMLA IR´RITEERAAD! men kommer förmodligen funka i morgon (får vi hoppas) så ses då! Ville bara säga det och hoppas ni får en bra fredagkväll! // Ylva <3 ps. sitter och äter laaakrids och har det allmänt bra ändå!     

Av hedda ylva - 19 augusti 2012 23:04

Nanananananna...SHIIIT VAD TIDEN RUSAR IVÄÄÄG!! skola i morgon...minst sagt såhääääääär taggad!! Läääängtaaar! Asså känslan första skoldagen...<3 sen i sjuan blir det ju en massa nytt också...nya lärare/mentorer, nytt klassrum, betyg, ny kille i klassen, m.m Blir super kul! Hoppas ni får en bra skolstart! Kram! //ylva <3

Ovido - Quiz & Flashcards