heddaylva

Alla inlägg under oktober 2012

Av hedda ylva - 29 oktober 2012 18:58

Halluuu! Har nyss kommit hem från Hedda! Hon sov hos mig i förregår och sen igår följde jag med henne hem och sov där! Vi va med några andra kompisar sombor där också (om ni inte vet det så bodde jag också där förut) och vi var typ helt CRAZZYEEE men det var iaf askul...fast kallt...och lite pinsamt...Men när Hedda var hos mig hade min brorsa kalas...så vi hängde med 15 10-åriga killar till lek o bus landet...ni kan ju tänka er...fast de var rätt niiicee! ;) kommer kanske en liten video sen...Men nu ska jag mysa lite i raggsockarna! Kram! //Ylva <3

Av hedda ylva - 26 oktober 2012 17:13

Heiii! NU ÄR DET HÖSTLOV WIHOO!! Verkligen skönt...Igår skulle vi ha ett geografiprov men jag skulle ju tydligen till tandläkaren så jag fick gå till skolan halv 8 idag för att göra omprov medans dom andra hade sovmorgon tills 10 över 9...kul,kul...sen hade vi två prov till på rad...åhh hata prov...:S jaja vi spelade fotbollsmatch igår och vann så de var ju lite kul! :D Men nu ska jag höstmyysa lite! Ha ett bra lov! //Ylva <3 hihi lite random höstbilder...;)

Av hedda ylva - 21 oktober 2012 12:42

Hejj! Igår var jag ju med mam en runda på stan för att hitta byxor till moi...Det gick faktiskt oväntat bra! Men när vi äntligen hade hittat ett par (ljusa jeans från Cubus, minns ej priset) skulle hon självklart in till typ inredningsaffärer och sånna saker så vi stod och kollade på gardiner mm i timmar...mysigt men liiiite långtråkigt...Jag (elr mam igentligen) köpte iaf förövrigt en vit stickad tröja på Cubus 299 kr för dom som bryr sig ;) kram Ylva <3

Av hedda ylva - 20 oktober 2012 10:12

TJAA! Nu ska jag ut på jakt av byxor till mina förjävligt korta ben igen! Undra hur det kommer att sluta...önskar mej själv lycka till och ni får ha en bra lördag alla! //Ylva <3

Av hedda ylva - 19 oktober 2012 17:37

HEJJ! I tisdags hade ju vi en konsert som jag berättade om, och det var heeeelt fantastiskt!! Det var sån energi på scenen och alla hade verkligen suuperkul!!! Det var The Moniker, Triple and Touch, En suuuuuuperbra liten kör från Afrika som hade det svårt men dom ägde iaf och gav allt! Och sen var de ju en kör på 400 lokala ungdomar. Asså detta är en känsla som det är synd att inte alla får uppleva, Bästa kvällen i mitt liv!!! <3
Här kommet en bild från konserten och en från repet! På den från repet står jag längst ner till höger för dom som bryr sig..;)
Ps. det är inte jag som tagit bilderna! //Ylva <3

Av hedda ylva - 16 oktober 2012 13:38

Heii! Nu ska jag gå till Hjalmar Bergmanteatern för att göra en konseeert!! Det är två årskurser från vår skola, två gymnasieskolor och en afrikansk kör. Det kommer vara typ lite afrikanska låtar men också andra låtar med lite olika artister! ;) Till alla som kommer; Det kommer ägaaa!!!!! //Ylva <3

Av hedda ylva - 14 oktober 2012 09:37

Hej på er! I fredags drog jag till Stockholm för att träffa mina kusiner och sov där en natt, myyysigt!! Sen igår åkte vi vidare till uppsala där min farmor och farfar bor för att vi skulle samla släkten och ha en spelkväll, asså lite speciella kortspel från tyskland som liksom går i släkten, typ...Det var jäääättemyyysigt!!! Så nu idag blir det brunsch (eller hur det stavas) Och sen tillbaka til Stockholm! //Ylva <3
ps. Jag å min kusiiiin ;)

Av hedda ylva - 13 oktober 2012 11:39

Ja som rubriken lyder så ska jag snart rida! :D Venne vem men aja..Har väldigt tråkigt just nu:( Åååå r så himmmmla trött så orkar inte skriva färsta lååånga innelägget nuu! hedå:) ///hedddda

   

Skapa flashcards