heddaylva

Alla inlägg under februari 2013

Av hedda ylva - 25 februari 2013 13:41

Just nu sitter jag på lektion,på elevensval ..haha killarna satt o prata om massa konstiga grejer HAHA XD skit kul! Aja nu sluta vi... Jag vet ja är värsta badass haha! Måste ha rast nu! :)
Xoxo-Hedda

Av hedda ylva - 24 februari 2013 01:19

Röjar Ralf var ganska bra men trodde den skulle va lite bättre än den va..
Aja när vi kom hem så åt vi mat och efterrätt, NICE
Haha min kusin lockade mitt hår och vi kollade på melodifestivalen samtidigt, det blev faktiskt jätte fint tycker jag!
Vi åkte hem till henne sen och ska sova hos henne(Y)
Xoxo-Hedda

Av hedda ylva - 23 februari 2013 14:56

Tjenixen! :D
Sitter hemma hos mormor med kusinen och lyssnar lite på musik, fett chill
Vi ska gå på bio sen haha, vi ska se röjar Ralf verkar faktiskt va en ganska bra film, jag sa ganska bra...
Snart är lovet slut, neeej..
Saknar kompisarna i skolan men i själva skolan.. Så ska bli kul o får träffa dom i alla fall! :D
Xoxo -Hedda

Av hedda ylva - 21 februari 2013 18:23

Heeej!
Idag har jag haft en supermysig dag i Stockholm med halva familjen!
Började med en fantastisk lunch på kulturhuset (skaldjurssoppa med aioli och rostade krutonger för dom som är intresserade)!
Sedan några besök på ett antal muséer.
Och slutligen besök på NK, fikade där ocksåå! Nu är man tillbaks i Uppsala igen och imorrn åker jag hem härifrån också! Puss o kram!
-Ylva

Av hedda ylva - 21 februari 2013 17:51

Sha!

Jag heter Annie, men kalla mig för bannanie. Jag tänkte gästblogga här på Hedda&Ylvas blogg. Kul va???:D Iallafall jag har en blogg så kolla in den så får ni massor av kakor av Hedda! Klicka här så kan ni kolla och kommentera en masssa!? 

Nu sitter jag här med Hedda&Carro, vi tänkte kolla på lite film sen. Har igentligen inte en aning om vad jag ska blogga om... Men ni får gå in på min blogg så är ni världens bästa!!! Pusssss

-Bannanie


Av hedda ylva - 21 februari 2013 13:05

Idag Annie hem t mig, funny! :D
Vet faktiskt inte vad vi ska göra men vi kommer väl på nåt hade tänkt gå o köpa massa goda grejer o äta... Men såklart har jag inte några pengar, aja får väl göra nåt annat!
Man nog städa mitt rum innan hon kommer... Heheh är "lite" stökigt.. Hmm undra vad Ylva håller på med, hon hör ju aldrig av sig.
Får kika henne o kolla läget;D
-Hedda

Av hedda ylva - 20 februari 2013 14:42

Sitter vid dtan och ja lyssnar på musik..hahah har ju aldrig hänt förut!

Har hittat två nya låtar som är nice:D

Dom heter:One day/Reckoning,Thrift shop

Lite roliga sådär!

Ska nog fråga nån friendooo om den vill gö nåt!

Lite kort o inte så intresant inlägg

-Hedda  

Av hedda ylva - 16 februari 2013 12:22

nu ska jag och mamma ut till marieberg och köpa massa nya grejer till mig;D 

Jag måste ha massa nya byxor,lite tröjor och kanske mera..

Ska äta lunch där också,hoppas det finns subway där borta vet faktiskt inte

Kommer kanske lägga upp lite bilder sen när jag är klar!:D

ses!

-Hedda    

Ovido - Quiz & Flashcards