heddaylva

Alla inlägg under april 2013

Av hedda ylva - 24 april 2013 22:37

Idag har jag det vart en helt okej dag i skolan. Haha brandlarmet gick och vi vart tvungna att spring ut på fotbollsplan, stog där typ i en halvtimme, usch va skit kallt! Fast då slapp vi slöjd iaf!
Efter skolan cykla jag hem o åt lite och byte om till ridkläder!;)
Red Spunky idag, gick så där hann inte göra så mycket men tog lite trav o gallop utan stigbyglar!<3 älskar verkligen att rida utan stigbyglar o utan sadel!<3 de bästa som finns aja ska sova nu hare bra!
Lite konstigt inlägg;)
-Hedda:)

Av hedda ylva - 23 april 2013 22:45

Heej! Har varit en rätt tråkig dag..hände ovanligt lite typ.. Efter skolan gick jag och Xenja och köpte chokladbollar och sen drog vi vidare till kulturskolan där vi åt dom. Sen hade jag cello som vanligt. Gick hem och var barnvakt ett tag efter det, myyysigt faktiskt... Har tyskaglosläxa att öva på till imorrn så godnatt på er! Bjuder lite på en trött nydushad tjeej med snygg frilla...
-Ylva

Av hedda ylva - 21 april 2013 22:59

Hej!
Tänkte bara säga att det var hur kul som helst i fredags när vi gjorde konserterna med bredbandet.Någonting som jag gärna skulle göra om nästa år igen, synd att det är över nu bara..
Haha jag får separationsångest för allt typ, ändå brukar jag tänka att livet är fullt av lyckliga slut, bara man stannar upp och uppmärksammar dom. Tycker verkligen att det är ett sant citat men det förstärker min separationsångesg till allt iallafall, hahahah!
Godnatt!
-Ylva

Av hedda ylva - 18 april 2013 20:26

Bilderna är till Emma!:)

Varsågod!:D blev väldigt mycket...;) -Hedda♥                                      

Av hedda ylva - 18 april 2013 08:52

Heeej allihopa! Har haft influensa senaste veckan och därav har uppdateringen inte varit på topp direkt, men ska bättra mig nu! Som tröst för den "bortkastade" veckan unnade jag mig själv en såkallad "pamper evening" igår. Ett varmt bad med badbomb såklart, fotbad, masker, hårinpackning, massa oljor, en bra film och sånt där ni vet. Jag tror verkligen att alla behöver sina pamper evenings ibland. Bara liksom ta hand om sig själv. Så avkopplande!
Idag och imorrn är jag ledig (haha när jag varit sjuk..) för att det är konserter med Bredbandet! Jag har säkert redan berättat om det men det är iallafall ett projekt med alla kulturskolor och musikskolor i länet. Det är typ flera hundra i orkestern och temat är filmmusik. Ska bli riktigt kul faktiskt!
Hare bra!
-Ylva

Av hedda ylva - 14 april 2013 22:51

Godnatt alltså vet inte om jag har sagt att jag blivit medryttare på spunky...:D

men i alla fall så har jag det och jag träna han idag,ädnå för att vara tredje gången jag rider honom så tycker jag att det jätte bra stunder

Gillar honom verkligen,men han är inte lätt att rida verkligen inte!:D

Här kommer bilder på dåliga och bra stunder med mig och spunky

-Hedda♥        

(Y)

Av hedda ylva - 13 april 2013 21:56

va med Annie idag,vi gick upp på stan och fikade lite:)

Vi gjorde också en helt failad film,haha för kul

Typ värdens kortaste inlägg men ville bara höra av mig

-Hedda♥

tyvär så typ funka det inte att ladda upp videon...:(

Av hedda ylva - 9 april 2013 20:00

Skolan va okej o så idag,gick hem till Emma och kollade på hennes valpar.. OMG! Så sööta!! <33
Är lite med Carro nu, lyssnar på skön musik och bara slappar!:)
-Hedda

Ovido - Quiz & Flashcards