heddaylva

Alla inlägg under maj 2013

Av hedda ylva - 27 maj 2013 20:57

Kanske inte jätte kul o veta men jag var hos tandläkaren idag..

Typ slipade massa tänder,lite läskig..:S

Slipade bort en kant jag typ hade fått från när jag hade salgit mig på något sätt?:/



Innan jag hade tandställing så tog inte direkt så mycket foton men försökte att hitta en bild när jag log and I found one(Y)

Och så försökte jag hitta när jag log med tandställing o hitta en där..fast måste säga det att det var svårt eftersom jag aldig log med tandställingen framme när jag hade den

Och nu en när ler med tänder när dom liksom är fina..O de va inte så svårt..Typ det ända jag nuförtiden :D


INNAN:man ser typ inte ett skit men aja det ända som fanns typ>:(


MED TANDSTÄLLING:

  vet bilden är lite skadad..


NU EFTER ALLT♥:  

Kanke inte så kul o läsa kanske men ville ändå visa vilken skilnad!

Byye -Hedda♥☺

Av hedda ylva - 22 maj 2013 21:04

 

Blev extremt mycket bilder,men alla bilder är så skukt bra på många sätt 

-Hedda!♥☺

                                                                                                                    

Ovido - Quiz & Flashcards