heddaylva

Alla inlägg under juli 2013

Av hedda ylva - 24 juli 2013 13:26

Hej va et litet tag sen jag skrev

men aja nu så är jag igång igen iaf!:)


För ett tag sen var jag i thailand med med carro o min famlij!

Vi hade det fett,verkligen.Det var sjukt bra där borta

Jag har redan varit thailand en gång innan men det var liksom inte samma den här gången

Först var i Bangkok i typ 5 dagar sedan åkte vi vidare till Jomtien och var där i en vecka eller något sånt,sen åkte vi tbx till Bangkok igen:)


Till thailand hade jag med mig 2000 svenska kronor men eftersom det är ett annat värde på thailands pengar så blev det mycket mer ungefär 9260 BAHT , thailänska pengar

Men iaf eftersom jag hade så mycket pengar så köpte jag jag såklart massa nya grejer

jag tror jag fick nåt med 30 grejer för pengarna jag hade med mig.

Har bilder på lite av grejerna inte alla men nästan alla:)


Men vi köpte ni bara grejer där borta utan vi gjorde grejer också

Det vi gjorde:

Snorkla

Åkte lite karuseller

Bada på vattaenland

Åkte banan båt

Parachute

Ja o massa mer kommer inte riktigt på nåt mer just nu


Jag tänkte bjuda på lite bilder där ifrån så varsågoda:)

-Hedda♥                                            


Av hedda ylva - 7 juli 2013 14:09

Hej allihopa! Ett tag sen sist va..? Venne varför, har bara verkligen inte haft lust att blogga i vår. Har varit så himla mycket i skolan och så, och nu på sommarlovet känns det som att man vill göra andra saker typ..
Men jag börjar faktiskt sakna det lite så ja, i'm back! Och tack så sjuukt mycket för dom som fortfarande hänger kvar här på bloggen! DANKEE!
Litet "hejinlägg" bara men kommer skriva om andra saker i kommande inlägg. Ja, ni fattar;)
Puss o kram!
-Ylva
Lite bilder från sommaren o så:

Ovido - Quiz & Flashcards