heddaylva

Alla inlägg under september 2013

Av hedda ylva - 24 september 2013 21:01

Jag åkte ut till spunky och rida,red lite i skogen och hade det bra!

Sedan när jag skulle börja jobba han på riktigt så visade det säg att han var halt,han visade det tydligt i traven men inte i så värst mycket i skritten,vi tror bara han har stukat hoven lite lätt eller blivit sparkad av en av dom andra hästarna.

Spunky blir lätt halt och får lätt mugg oxå,får hoppas att det inte alvarligt.


Om ni inte fatta,sök på google;)

hörs         /Hedda♥

Av hedda ylva - 22 september 2013 23:08

Alltså var såå kul idag:D

Mamma och jag åkte iväg t stallet,hämtade spunky fixade lite.

Gick till banan skulle hoppa,Josefin hängde med:)

A men värmade upp och satte igång och hoppade..FATTAR NI JAG HOPPADE

Sedan länge tillbaks jag har varit rädd för att hoppa,alltså det är verkligen jätte kul att inte vara rädd längre.

Skulle tagit med mig kamranmen klanrig som är så glömde jag och ta med den.

Tur att mamma filma lite,kan tyvärr inte visa videon nu..Men ska försöka och ladda upp den nån gång:)

Kan bjuda på lite gamla bilder på mig och spunky iaf,alltså dom är riktigt gamla.

En av dom första gångerna jag red han:)  

Nej herregud ni får inte se mer nu,ser hemskt ut../Hedda♥

Av hedda ylva - 1 september 2013 22:08

         

-Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards