heddaylva

Alla inlägg under oktober 2013

Av hedda ylva - 29 oktober 2013 17:46

Heej! Asså det är ju så kul att blogga och jag saknar det faktiskt...men bloggplatsen-appen är så sjukt dålig och jag har inte kunnat ladda upp någonting i stort sätt, därför tappar man lusten att försöka och försöka. Därför har jag ju varit borta ett bra tag men tänkte försöka nu igen...Hoppas,hoppas att det funkar, i så fall hörs vi snart igen! Puss o kram!
-Ylva
ps. Tyvärr blir det inga bilder just nu för att min mobil är cp men kommer ikväll!

Av hedda ylva - 28 oktober 2013 01:03

            

Red lite idag,barbacka som ni ser:) Han var riktigt snäll mot mig idag:D Känns så bra att han inte krånglar så mycket längre, men här är lite bilder på oss. Visst är han fin. Två av bilderna är inte redigerade... Gissa vilka?;)

-Hedda☺

Av hedda ylva - 26 oktober 2013 18:40

Jag gick ut och tog med mig kamran ut, här får ni se resultaten☺ Några av dom sista bilderna är inte redigerade hoppas det inte gör nåt;) -Hedda☺                          

Av hedda ylva - 16 oktober 2013 19:52

                                                          dom här bilderna är fina på sina sätt,älsar dom♥


Ovido - Quiz & Flashcards