heddaylva

Alla inlägg under januari 2014

Av hedda ylva - 28 januari 2014 21:56

Vi först och främst säga förlåt, haha kollar på mina inlägg jag bara skrev för några dagar sen och ser att jag har skrivit fel typ överallt haha.

Idag var det tänkt att jag skulle ha hopplekyion med spunkisen men blev tyvärr inställt, men det hindrade inte mig jag fick skjuts ut till stallet och körde lite barbacka. Han var så trevlig idag, killen<3. I början var han varken seg eller snabb, lagom.
Efter galoppen tyckte han det var kul och blev pigg. Men tycker bara att det är kul att han börjar få lite fart igen, han har varit så försiktig dom senaste veckor pga is och snö.
Ha de bra -Hedda:)

Av hedda ylva - 26 januari 2014 13:20

Sitter just nu på bussen och bara har det chill, ska rida spunky idag vet inte om jag ska rida med nån eller hur det blir. Tror Josefin är där. Hade inte tänkt att köra värsta passet. Men tänker låta honom jobba av sig lite.
-Hedda??

Av hedda ylva - 23 januari 2014 22:56

Det var verkligen jätte längesen jag skrev nåt roligt än bara bilder och sånt.

Men hade bara lust att skriva av mig lite:)

Alltså förlåt men hatar verkligen bloggplatsen..Den söger haha vill så gärna byter men orkar inte eller har tid eller någonting. För höra med Ylva för 5689 gången men aja.


I alla fall idag så red jag spunky♥ körde lite barbacka, tog med en kompis so inte har ridit på ett tag, var kul och se :)

Har försten börjat ta hopplektioner med honom, går riktigt bra

Aa jag har inte så mycket mer och säga just nu men böjer på några gamla bilder

-Hedda♥      

Skapa flashcards