heddaylva

Alla inlägg under maj 2012

Av hedda ylva - 1 maj 2012 21:47

God kvääääll!!! Idag har man vart på årets första grillfest!! Niiiicit! :)) Käns verkligen som att det är vår nu!!! (elr kanske sommar) Innan det var jag med en kompis :) Det är ju första maj idag så vi drog till stan och kollade lite på demostrationer och så (för er som inte vet så är det typ nåt politiskt om arbetarrörelsen...tror jag) bara för att göra nåt, sen hade jag fått för mig att lilleputtetåget som är ett litet tåg för småbarn som går runt en ö som heter Stora holmen eller barnens ö där man kan åka trampbil och så var gratis att åka just idag...så vi gick dit och blev väldigt förvirrade av alla småbarn och ingen av oss kände för att gå fram och fråga den 18 åriga killen som stod och typ vaktade lilleputtetåget om det var gratis för att vi liksom ville åka med...HAHAHA!! Så vi typ gick fram till honom (nästan) och bara stod där och svettades,helt blixtstilla... sen bestämde vi oss för att vi inte ville vara där mer så vi...STAAACK!!! Men då....


KOMMER EN LITEN TREÅRING SOM TYP DRAAR MIG I BYYYXAN!!! HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!! Sen sprang vi därifrån och tog bussen hem.... Min fiiiina vårdag!! Kraaam!! // Ylva<33

Ovido - Quiz & Flashcards