heddaylva

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Läs hela inlägget!

Av hedda ylva - 22 december 2012 21:49

Hej!

Hanna sov över hos mig igår! Vi hade det supermysigt med "spa" och grejer! ;)
Sedan idag stack vi till stan för att träffa Hedda och en annan kompis, köpte inget speciellt menmen...
Mamma bad mig köpa mjölk och mandariner (hehe) förut, men när jag hade gått uptäckte jag att jag glömt pengar...som tur var hade jag en femtiolapp i fickan, tänkte att det ska nog räcka...När jag hade tagit ett antal apelsiner och tre mjölkpaket (så många är vi i familjen) så gick jag för att betala...
-62 kr tack
Nähää okej...fick plocka bort en mjölk
-54 kr...
Okej...andra mjölken
Då räckde det...
När jag hade plockat ihop allt i en påse och var påväg att gå ropat en tjej i typ 25-års åldern som stod med sin kille bakom mig i kön, med någon slags medlidande min
"Ville du ha dom där? Jag kan betala dom!" Jag svarar nej tack det är ingen fara...
"Men är du sääker? Du kanske behövde dom?"
Jag svarar återigen att det inte är någon fara alls, hon nickar och sen går jag ut ifrån affären...
Altså hon trodde säkert att jag var typ fattig och även fast jag inte är det tycker jag att hon är värd en varm tanke...tänk om fler var som hon...
HJÄLTE! <3 (haha "poesi" a'la Ylvaa) Nejmen ärligt alla som ser någon som har det sämre en du HJÄLP DEN!
Var bara det jag ville säga...Hejdå o GOD JUL!
-Ylva

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards