heddaylva

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av hedda ylva - 23 juli 2012 22:17

God natt på er alla! Vet att klockan inte är så mycket men (22.15) somna sent igår... Aja följa mig på Instagram om ni har heddajuhlin

Av hedda ylva - 23 juli 2012 14:57

Haj haj alla där ute nu är jag hos mormor, i hennes sommarstuga, har typ ätit nyss och har Inge o göra eller jo jag smsar med Ylva, men det är allt! Bilder boom kommer!

Av hedda ylva - 23 juli 2012 11:46

Jaha då ska man till min mormors sommarstuga,för mamma och pappa ska bort på nån motorcykels grej! Och just det, jag är inte sp bra på att ladda upp bilder från mobilen,om nån skulle vilja hjälpa mig så tack så mycket. Men jag kan ju ladda upp bilder men inte helt säker... Hehe men aha hejdå måste skynda mig! / Hedda:)

Ovido - Quiz & Flashcards