heddaylva

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av hedda ylva - 19 augusti 2012 23:04

Nanananananna...SHIIIT VAD TIDEN RUSAR IVÄÄÄG!! skola i morgon...minst sagt såhääääääär taggad!! Läääängtaaar! Asså känslan första skoldagen...<3 sen i sjuan blir det ju en massa nytt också...nya lärare/mentorer, nytt klassrum, betyg, ny kille i klassen, m.m Blir super kul! Hoppas ni får en bra skolstart! Kram! //ylva <3

Av hedda ylva - 19 augusti 2012 16:46

Ja nu ä jag med kussen! Vi nördar på mobilerna o musik! ;) igår så var det mammas födelse "kalas", ja det var en stor fest! :) riktigt kul! :) sorry ingen vild frön igår men men...aja! Försöker att lära mig le igen, efter tandställningen, jag måste bara förklara hur det så här är det, när jag hade tandställningen ville jag inte le så jag har typ glömt hur man ler (fint)!

Ovido - Quiz & Flashcards