heddaylva

Alla inlägg den 10 september 2012

Av hedda ylva - 10 september 2012 16:10

hej hej hedda här! :) 

Ja just nu är jag sjuk...Har det ändå lite chill,har typ så ont i halsen så jag inte kan prata...aja sånt ä livet liksom! :D

Ä ändå rätt så glad för att vara sjuk.Lyssnar på bra musik som man blir glad av,bra bra! ;) Asså igår var jag oxå sjuk då kolla jag på 1 och en halv film...Då var faktiskt väldigt bra om jag ska ärlig! Ja först kollade jag på "LOL" Det är säkert rätt så många som har sett den,a jag tyckte iallafall den var bra.Den fick mig tänka på mycket o så men den var iallafall bra, och sen så kollade jag på "Never say never", ja den som JUSTIN BIEBER ä med i,jag tror oxå att det väldigt många som har sett den.Jag är inte stort fan av honom,jag tycker inte han dålig elr så men jag brukar inte lyssna på honom så mycket. Asså jag tycker faktiskt synd om honom...Asså alla hans fans ä ju CRAZY juh!Blev fan lite ledsen när jag såg den...Men men,jag kommer ju aldrig att träffa honom och så,så jag kan ju inte gör nåt åt det. Han var fett gullig när han var liten och lite nu med då, är det nån som håller med mig!? :O Blev lite mer så här " JUSTIN JAG ÄLSKAR DIG" efter jag hade sett filmen, grymt! :) Aja herrå typ kanske lite tråkigt att läsa allt men höhöh / Hedda! :D

Ovido - Quiz & Flashcards