heddaylva

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av hedda ylva - 30 januari 2013 19:27

Där gjordes min dag...
-Ylva

Av hedda ylva - 30 januari 2013 17:33

Hej!
Sitter med Xenja och äter Chokladbollssmet med müsli och chokladbitar! nomnomnom...Kolla gärna in hennes nystartade blogg http://jonssonxenja.blogg.se/ Hon är jätteduktig på att både skriva och fota! Rätt chill dag idag faktiskt...
Jag sov asdåligt inatt också för att nån jävla grävskopa skulle tup skrapa bort is o så på gatorna utanför från klockan 4 till 6 på morgonen, och det lät så JÄVLA högt också! asså trodde det var krig elr så...de typ dånade i hela hjärnan...lovar, alla i kvarteret vaknade...Men måste plugga lite nu, hörs!
-Ylva

:D

Av hedda ylva - 30 januari 2013 17:14

Egentligen har jag inte nåt o skriva om men iallafall så var jag o skolan idag hade typ lite special dag idag så vi fick jobba med vad vi ville hela dagen haha läste i min otroliga bra bok typ miljoner sidor... Också sen jobba jag med NO asså ni vill inte veta vad vi gör heh...:|
Lyssna på musik hela dagen alltså bästa dagen i skolan på länge så himmla skönt o ba ta de lite chill fast jobba så här mycket ändå, hela tiden höll jag på att börja sjunga haha fett kul ju! Har inga bilder just nu på min mobil ladda över alla på datorn så har inga, får bli en lite rolig bild
-Hedda


Ovido - Quiz & Flashcards