heddaylva

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

Tjabbba!:D

Av hedda ylva - 2 november 2013 16:06

Tjenaa:)

Synd att jag är sjuk på lovet,skulle liksom va bättre om jag blev sjuk när det är skola:/

Men iaf eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag kan väl uppdatera lite grann:)

Ni ser ju vi att är tbx nu:) Men vi tycker inte om bloggplatsen längre så v har tänkt att byta till blogg.se tror jag det blir. 

Nån idiot i skolan har tagit min mobil så sorry om det blir tråkiga bilder men har liksom en sånhär lite nokia som typ väger 100 kg,den har liksom inte ens en kamra..Inte bra,ska försöka skaffa en helt okej telefon i snar framtid. Ändå skön att vara utan sin mobil ett tag men blir som fast vid den, många som känner igen sig tror ja;)

Man känner sig mer fri vilket är bra tycker jag:)

Bara för att så blir det lite framgrävda bilder från min dator:)

Ha det bra -Heddda☺ Det här massa randoma bilder, men om du kollar så bjuder vi väldigt mycket på vissa bilder:)                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards