heddaylva

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

venne riktigt vad jag ska tycka om det här...

Av hedda ylva - 5 november 2013 14:22

...inte så bra.

Är sjuk så är inte så sysselsatt(stav) just nu så tänkte göra '50 saker du kanske inte visste om mig', key let's start


1:Min favorit färg är blå<333


2:Jag kallar mig för Heddo vilken låter lite konstigt..Låter typ som peddo..Måste sluta med det;)


3: Jag gillar inte tomater


4: Jag har en sjukdom som heter diabetes


5: Jag är hyfsat bra på piano


6: Har ridit sen jag var 5


7: Har en stort jäkla R på mitt lår..


8: Den första konserten jag var på var Amy diamond hehe


9: Jag har typ 77 olika skratt


10: Jag pratar stockholmska på vissa ord fast jag kommer från Örebro


11: Hedda betyder strid/krig...De är ju kul..


12: Jag kan äta senap till typ allt


13: Jag hatar nattfjärilar, ussch herregud


14: Jag har haft tandställing


15: Jag saknar så mycket att jag inte fota den så mycket..:(


16: Jag oftast storlek 39 på skor


17: Jag önskar så mycket att jag ägde på gitarr


18: Jag fyller år på kanelbullens dag


19: Och därför kallar jag mig själv för bullen ibland


20: Jag har över 5000 mail på min mail


21: Jag läser spanska i skolan


22: Jag har inga allergier vad jag vet


23: Jag kan verkligen inte dansa


24: Älskar att cykla och äta klementiner


25: Dom ända filmerna jag har gråtit till är Titanic och Brave..? he-he-he


26: Jag har aldrig varit i London..Men det ska de ändras på..nångång..


27: Jag kan typ bara sova på sidan


30: Jag har typ aldrig uppsatt


31: Jag har 11 kusiner tror jag


32: Jag älskar morötter


33: Jag och min familj reser minst 2 ggr per år


34: Jag pratade nyss med Ylva och Carro♥


35: Jag var inne i en depp period typ nyss men är typ ute ur den nu


36: Jag hatar när jag är så blyg så jag blir hyper typ..


37: Jag tänker på livet mycket


38: Jag vill jätte gärna åka till Australien 


39: Jag är lite trött på min musik just nu, hur är det möjligt..?


40: Jag tycker det är jätte svårt att hitta på bra saker till det här,tror inte jag har lyckats så bra


41: Jag har nästan fått blodförgiftning


42: Jag har aldrig brytit nåt


43: En av dom bästa sakerna på jorden är min säng


44: Jag är ungefär 1.75, en ganska bra längd lite för lång kanske


45: Jag har nästan aldrig pengar


46: Jag brukar besöka hastnet.se ganska mycket bara för att jag önskar att jag hade en häst


47: Jag gillar inte mitt rum men orkar inte fixa det 


48: Jag har tyå hållt på med det här inlägget i 3 timmar eller nåt


49: Den ända sporten jag har gått på är ridning, och rider fortfarande


50: Jag önskar att hela jag var lite smalare, kindena,fingrarna,magen, låren, näsan o.s.v 


Det blir nog typ ett av dom konstigaste inlägget ever haha hoppas ni gillade det iaf 

tjarå -Hedda☺

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards