heddaylva

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av hedda ylva - 13 februari 2013 21:34

Hejhej!
Imorgon är det As time goes by!
Det är ett projektarbete som alla 7:or gör på min skola. Det är musik, svenska och bild som ingår i projektet.
På bilden och svenskan jobbar vi med en utställning om film-historien under 1900-talet, jag (och 8 till) jobbar med komediiin! Dom kallar projektet för "säga ja projektet" för att man får göra i stort sätt vad man vill på utställningen.

Sedan gör vi också en konsert med låtar från rockhistorien under 1900-talet.
Man får välja mellan att sjunga, dansa eller spela
Jag ska spela piano och gitarr...
Gitarren går ju lite sådär menmen..

Det blir också "modevisning"...
Kommer försöka ta lite bilder imorrn!

Så det var därför vi inte har haft vanliga lektioner, läxor eller prov den här veckan för att vi bara har jobbat med detta!
Men nuu ska jag fortsätta på min Mr. Bean affisch som vi kom på idag att vi behövde ha med i utställningen så GODNATT!
-Ylva




Ovido - Quiz & Flashcards