heddaylva

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av hedda ylva - 24 mars 2013 13:55

Godkväll eller vad man säger! Har varit en rätt händelserik fredag idag! Hade so-prov på morgonen och sedan hela skoldagen osv... Sedan hade jag piano och efter det pianoensamble med Xenja och två till! När vi kom hem hade jag och Xenja barnkalaas! Min syster fyllde för nån vecka sedan, och ååååå vad hennes kompisar är sööta! (hon också kanske men ni fattar...) Sedan när alla barnen hade gått gick jag och Xenja ut på promenad med en annan kompis, Linus. Det var mysigt och kallt...Mina ben känns fortfarande som is, har nada känsel i dom... Och nuuuu är det påsklooooov!! Jeeesus vad skönt!! Ha ett bra påsklov alla!
-Ylva

Av hedda ylva - 24 mars 2013 11:30

Chhha! Sitter i bilen med Ylva o hennes familj på väg t hela feta släkten(alltså Ylvas)
Nu är det påsklov också, lite chill sådär! :*
Bara typ 1h o 10 min kvar!!
Lyssnar go bra musik, som man bara blir glad av<3
Ett litet kort inlägg från mig för att visa att vi lever! :D

Ovido - Quiz & Flashcards