heddaylva

Alla inlägg under juli 2012

Av hedda ylva - 16 juli 2012 20:04

tjallåååå!! sitter här med Hedda och min knäppa lillbrorsaa och äter mitt lilla mästerverk bestående av pasta, vatten, buljong och morötter...gott...Hedda verkar iaf tycka det! :S ska lugnt bli kock när jag blir stor! men idag har jag och Hedda varit och BADAAT! <3 och Hedda ska ju sova hos mig!! ;** Men nu ska jag väl fortsätta äta så ses sen! //Ylvaaa! :D

Av hedda ylva - 16 juli 2012 15:44


 

Av hedda ylva - 16 juli 2012 15:08


 

Av hedda ylva - 15 juli 2012 23:02

tjallåååå! Hemma i fastlandet igen! Har haft två uuuuunderbaaara veckor och i morrn ska jag va med Heddz! <3 Har ju inte sett lillpluttan på två veckor!! underbart att äntligen få se henne face 2face! kommer fler bilder snart men det här får bli ett kort inlägg, ville bara säga att jag va hemma! kraaam! <3 //Ylva

Av hedda ylva - 11 juli 2012 12:57

Det går inte att göra den där grjen där uppe (som jag inte kan stava till) hoppas ni fatta vad jag mena.. kolla den är helt hackig:( jag får vänta tills ylva kommer hem så får hon fixa... / hedda-dåligaste-in-the-world-!

Av hedda ylva - 10 juli 2012 14:06

Hej hej som ni ser så blev det lite fel på blogg på där upp kan inte skriva det så ja,tänkte bara säga det.Ska kanske göra en "video" typ om jag har lust men vi ses allesammans! :) / Hedda! :P 

Av hedda ylva - 9 juli 2012 13:29

Hej sitter och lyssnar på musik just nu på Eminem a och låter heter: My Name Is,typ går inte att länka men aja ni vet ju vad den heter nu! :)

Asså mamma o pappa är på nåt "spa" typ eller nåt,alltså dom sover över där;) Så jag och Gustav (bror) ska sova hemma själva...Kul att veta jag vet! HAHAHA! 

Några grejer jag vill ska hända och det kan hända är:


Ylva ska komma hem från alla sina J*LVA ställen hon är på nu :'(


Carro ska komma hem...Asså inga polare är hemma typ! ;)


Gå på ridläger i år fast det ska jag ju göra men det är liksom 4 veckor kvar så ja... Jag ska ju börja med storhäst då haha ni kanske inte fatta men jag ska rida lite större hästar kan man säga! ;) 


Här kommer en bild jag hitta på google på mig, och fråga inte hur den kom upp google för det är en ganska lång historia! ;)  Hejdå tro jag ska göra en video sen fast inte klippa men får se om det funkar! ;) / hedda! ;)

Av hedda ylva - 4 juli 2012 15:38

Hej hej sitter här och skriver brev till min kompis som är på kollo! Roligt roligt tycker iallafall jag!:)Det är så himla varmt fast jag sitter ändå i långa jeans och långärmad tröja och strumpor ska nog gå upp och byta kläder sen iväg och posta brev! :) / Hedda <3

Ovido - Quiz & Flashcards