heddaylva

Alla inlägg den 15 november 2012

Av hedda ylva - 15 november 2012 18:09

Haha sorry men det här blev typ jättekonstigt så förra inlägget hör hit liksom...typ...aja såhär känner jag just nu....:/ //Ylva <3

...

Av hedda ylva - 15 november 2012 18:06

Det här kommer bli världens jobbigaste vecka helt enkelt..PLUGG PLUGG PLUUUGGG :(

Av hedda ylva - 15 november 2012 17:31

Asså oomajgoosh !! Idag har jag verkligen baadfeeling...Min familj är sjuka, Ska ha redovisning i tio minuter på tisdag (venne vad jag ska prata om ens) Ska spela nåt jäättesvårt i morgon på cello i skolan...(fick noter idag också...tack,tack) Och ja...massa annat...Men det var lite kul när alla plötsligt ställde säg på ett led på rasten och började dansa jenka...skulle slå rekord tydligen. Det var runt 200 som dansade tror jag...! Haha aja ha det bra ni i alla fall! //Ylva <3 hoh här får ni en liten bild på mej...då ;)

Ovido - Quiz & Flashcards