heddaylva

Alla inlägg den 17 november 2012

Av hedda ylva - 17 november 2012 23:47

Ja sitter ju som vanligt och lyssnar påmusik bland allt: Lonely days (mile away) med eagle cherry, och såklart Luckiest girl med vinsten! Dom ä bra tycker ni ska kolla upp dom! ;) A men nu har jag en fråga till er..Vad tycker ni jag och Ylva ska skriva om? Iaf jag,venne riktigt vad jag ska skriva om..Så skulle vara tacksam för svar från er! :D


MIN VECKA!(vet att jag redan har gjort en sån här)


Måndag:Inget!


Tisadag:Red hos kattis på stjarna! :*


Onsdag:Red på karlslund.. och hade matteprov :(


Torsdag:Pluggplugg..:(


Fredag:Var med kompisar :D...Och hade NO-prov!:( aa!!!


Lördag:Var med kompisar!:D


Söndag:Rida hos Kattis på stjarna barbacka! :)


På fredan var jag oxå på en grej som heter kulturnatten typ.. och mina kompisar dansade och här kommer lite bilder dom innan dom skulle gå!                           herrå/ HEDDA! <3

Ovido - Quiz & Flashcards