heddaylva

Alla inlägg under mars 2013

Av hedda ylva - 12 mars 2013 21:46

I fredags hände en av dom värsta sakerna som kan hända, något som inte får hända... En 13 årig flicka tog livet av sig pga. mobbning på nätet... Det är ju helt förjävligt att folk kan tänka så! Att kränka och trakassera någon så att personen känner sig så maktlös så att den tar livet av sig... En av mina närmaste vänner var kompis med Linn och även fast jag inte kände henne går det runt en massa tankar hela tiden. Man tror aldrig att man ska behöva vara med om något så fruktansvärt och tillochmed omänskligt! Hoppas att det som hänt får folk att tänka till... Vila i frid Linn<3
-Ylva

Av hedda ylva - 11 mars 2013 20:29

Måndag

Hatar måndagar

Ont i huvudet hela dagen

Längsta dagen på hela veckan

Sämsta lektionerna

Ja ungefär så ser min måndag ut vajre vecka...-.-

Tänkte lägga upp massa bilder nu så jag kan få in dom mobilen

Såå..Ni behöver inte kolla om ni inte vill;)

             

Av hedda ylva - 9 mars 2013 12:47

Woow! Sitter med Annie o Olivia, haha vi har haft skit kul tillsammans:D
Litet kort inlägg sådär! ;)
-Hedda

Av hedda ylva - 5 mars 2013 22:58

Godnatt på er! Imorrn har jag matteprov, har kollat på mean girls hela kvällen,Borde pluggat...Önskar mig själv lycka till...
pussokram!
-Ylva

Ovido - Quiz & Flashcards