heddaylva

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

HALLOJ PÅ ER FRIENDOZZ! :**

Av hedda ylva - 22 november 2012 21:02

Hej på everybodddddy! 

Jag som vanligt när jag bloggar och så,så lyssnar jag på musik! :)

Dagens låt ä: Hall of Fame, typ as bra just idag iaf! THIHI! 

Idag har jag varit skolan typ och så inte kul -.- är så jävla trött på skolan..Har typ prov och oförberdda (stav..) prov hela tin..Asså hur orkar dom..A men efter skolan va jag med carro! HAHA..XDvi tog lite kort med min kamra så otroligt bra och roliga bilder hahaa! I helgen ska jag va med ylva..:D När hon kommer ska vi göra en grej (ta det inte misstolkat..) a som hon vet..MUMMS kan ja ba säga! ;DTror Tufva oså skulle/ville va med så ja får se om det blir så, här kommer bilder på mig och carro från idag..ASSÅ VI BJUDER LIKSOM SÅÅ!:)                                                                         OKEY! ALLA MED LITE F*CK PÅ JA MAN KAN SÄGA ATT DET ÄR TILL SKOLAN..INGET DUMT MENAT..!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards