heddaylva

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

ÅÅ ALLT ÄR SÅ UNDERBART! ♥♥

Av hedda ylva - 23 november 2012 23:17

HEEEJ!Ja som rubiken säger så allt så bra just! A vill ba flyga upp i himmlen<33


Idag så har jag varit i skolan som vanligt..Typ det enda "roliga" idag var att vi hade HK (=hemkunskap) och ja va med Lucas!;D Rolig kille..ibland iaf!:)

A men orkar inte skriva mer om det..orkar inte ens tänka på skolan ('FUUCKK')


Efter skolan var jag med Betti,Tufva,Carro,Hanna och Gabbe(Tufvas kompis)

A men vi greja lite så där och vi tog lite kort..Har tyvärr inte några av dom bilderna så kan inte visa dom!:( Efter ett tag skulle Gabbe och Betti gå hem..Då var jag hemma,då gick Tufva och carro hem t mig! Då va liksom becca där!:) A och becca ska flytta:( så hon vill ha lite bilder på oss som hon kan ha på sin nya vägg! Så då vi lite kort ute med min kamra!Aja,nu ska jag lyssna på musik ett litet tag och skriva lite med ylva om imon sen blir dyka ner i sängen! ;) Herrå!! //Hedddda! :D


HÄR KOMMER BILDER FRÅN IDAG!                                                            BJUDER SOM VANLIGT! :* :


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards