heddaylva

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

SNÖ OCH KONSERT!

Av hedda ylva - 29 november 2012 21:14

Hejsaan! Nu har snön kommit och det tycker jag är super mysigt! Var på stan igår med en kompis. Köpte en tröja, ett par byxor och en parfym för er som bryr sig...haha! I dag har varit en rätt jobbigdag faktiskt...För er som inte visste det går ju jag i musikklasser, och på lördag ska vi ha vår årliga julkonsert som högstadiet gör (så i år blir första året) Så idag var det rep hela dagen...Jag var pissnervo för att jag skulle spela solo på cellon! Alla har faktisk sina svagheter...haha! Ska spela på konserten också...kommer svimma.. Och i morgon kommer det vara rep på Conventum där vi ska ha konserten, till typ jätte sen eftermiddag...Asså hjälp!! Just nu känns det som om jag kommer dö...Kommer nog vara nervös i morgon men just nu är jag faktiskt som tur är inte det...! Ska gå och lägga mig tidigt nu för att ladda för morgondagen! Hare bra! //Ylva <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards