heddaylva

Alla inlägg den 4 april 2012

Av hedda ylva - 4 april 2012 21:36

HEEEEJ!!!! Idag hade vi genrep för konserten i morrn och på det är typ världskända sångare som sjunger så det var ascoolt!! :D men det är på tyska...utantill...men det går nog bra får vi hoppas! :S I morrn kommer också min släkt (bland annat hon jag ska åka till england med) myyysbpyys blire <3 men puss och god natt då!! //YLVA<3

Av hedda ylva - 4 april 2012 11:07

Hejj!♥ får bli ett kort inlägg ska till stallet och bli fotad med EDDDY! ♥♥ Min sköt häst här kommer en bild på honom! ♥♥ / HEDDDDA!

Av hedda ylva - 4 april 2012 08:47

HEJSANHOPPSAN!! iDAG ÄR JAG OCH BRORSAN HEMMA SJÄLVA HELA DAGEN...-.- APTRÅKIGT...MEN SEN ÄR DET TRÄNING!! kUUUUL!!!! :)))) HAR ASMÅNG KOMPISAR SOM JAG FÅR TRÄFFA DÅ SOM JAG INTE HAR TRÅFFATPÅ TYP ASLÄNGE FÖR ATT MIN FAMILJ VARIT magsjuka...MEN AJA NU SKA JAG TYP GÅ OCH GÖRA INGET, SÅ HEJDÅÅ! SEES! <3 //YLVA<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards