heddaylva

Alla inlägg den 1 april 2012

Av hedda ylva - 1 april 2012 20:36

Hej! <3 Sitter här i soffan och kollar på "så ska det låta" hehe...! ^^ Inte värdens bästa program men aja:)Ja idag har jag sovit hos Ylva som hon skrev förut men iallafall vill bara berätta lite vad vi har gjort!Vi har fixat bloggen alltså den här bloggen och ett youtube konto, om ni vill vet vad det heter så kolla in Ylvas inlägg.Men iallafall jag kan inte redigera mina filmer... Eller jag vet typ inte hur man gör men bilder och så kan jag ju med. Men jag ska fråga min brorsa om han kan hjälpa mig! Aja kanske skriver lite mer imorgon men får se om jag hinner ska rida och sen leda nybörjare så får se men iallafall ses... / Hedda! <3

Av hedda ylva - 1 april 2012 19:38

Heeeej!! Idag har hedda sovit hos mig!! feeeeetttttt niiiiicee!!!  Vi har gjort några filmer och så som jag ska redigera så dom kommer antagligen i morgon! Men jag ska va med en annan kompis i morgon så vi får se men på onsdag kommer dom i alla fall! :)))


Jaaaa...vad ska vi prata om nuuuu...

okej...jag skoja bara men jaja det var väl bara det jag ville säga!! puss & kraaamm! <3   Här är en liten bild jag tog påväg till Heddas sommarstuga förra veckan! <3 // ylVA  

Av hedda ylva - 1 april 2012 14:41

  Heeej!! Här är en liten blogg med två glada tjejer! Det här får bli vårt första inlägg och det här är en liten random film som vi har till intro till våra video-klipp! Kolla gärna in vår youtube-kanal heddaylva! Vi kommer lägga ut endel videoklipp och så så håll utkik!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards