heddaylva

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Hej hoppsan!

Av hedda ylva - 1 april 2012 20:36

Hej! <3 Sitter här i soffan och kollar på "så ska det låta" hehe...! ^^ Inte värdens bästa program men aja:)Ja idag har jag sovit hos Ylva som hon skrev förut men iallafall vill bara berätta lite vad vi har gjort!Vi har fixat bloggen alltså den här bloggen och ett youtube konto, om ni vill vet vad det heter så kolla in Ylvas inlägg.Men iallafall jag kan inte redigera mina filmer... Eller jag vet typ inte hur man gör men bilder och så kan jag ju med. Men jag ska fråga min brorsa om han kan hjälpa mig! Aja kanske skriver lite mer imorgon men får se om jag hinner ska rida och sen leda nybörjare så får se men iallafall ses... / Hedda! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards