heddaylva

Alla inlägg den 25 april 2012

Av hedda ylva - 25 april 2012 21:23

Hej på er där ute!:D

Blir lite kort nu men, det här ska jag göra innan jag går o lägger mig!:


1:Borsta tänderna


2:...


Ja,jag ska bara göra en grej men det kan ganska lång tid för mig inte så bra på att vara snabb!:D 

Ska kolla på mig själv sen på tv:n! heheheee...

Herrå!/ Heddi! <33Ferrari! Häst i stallet! ♥♥♥♥

Av hedda ylva - 25 april 2012 17:54

Tjenare italienare! Hedda här!Sitter i soffan och chillar lite, ska snart på piano!Skööj skööj!:DAlla som bor i Örebro kolla på tv 2/ svt 2 på tvärsnytt kl 21:35 är med då på tv för jag och klassen gjorde en sån här miljö grej i park!!KOLLA!!Har inte så mycket att säga just nu, fattar inte vrf jag inte kan lägga upp videos eller bilder från mobilen:(Men aja ska försöka iallafall...:)Ses senare tror ja:)/ Hedda <33

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards