heddaylva

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Länge sen! :/

Av hedda ylva - 6 april 2012 22:37

Sorry... Har inte bloggat på ett litet tag, har varit ute på landet.Och där finns det tyvärr ingen täckning inget nätverk ingenting så ja... Det är så det är! 

Men iallafall där ute så har jag, min brorsa, min mormor och mina föräldrar jobbat lite med trädgården..  

Jag: Släppat grenar till en stor hög,lagt in ved i ett föråd,krattat löv.


Gurra (brorsan):Högit ved.. fast skit mycket!-.-


Pappa: Sågat av grenar på ett träd... oxå 7kt mycket! -.o


Mamma: Hållt på med jord... och ja oxå mycket... o.O


Mormor: Krattat... läsa.. -.-


Det var ungefär det vi gjorde eller när vi jobbade..


Ajja.. hejdååå!  Blev nåt konstigt med bilden aja-.-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hedda ylva - 5 augusti 2014 12:56

                               

Av hedda ylva - 4 augusti 2014 21:09

2013:   2014:          

Av hedda ylva - 22 juni 2014 18:41

               

Av hedda ylva - 21 juni 2014 20:55

Lite hopp bilder från idag, dom flesta är helt failade men tyckte dom var lite roliga så dom får vara med ändå.  -Hedda♥                     ...

Av hedda ylva - 20 juni 2014 23:54

            -Hedda♥

Ovido - Quiz & Flashcards