heddaylva

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av hedda ylva - 14 juni 2012 21:17

I morgon bär det av till Götet! :D Våra kompisar som vi inte träffat sen jag va typ 5 ska konfimera sig (eller sonen då) sen blir det hotell och Universeum! Blev inte Liseberg denna gång men har aldrig varit på Universeum så blir nog spännande..Men sen är det ju Sverige-England (fotboll) så jag typ hoppas och ber om att det finns en fungerande tv på hotellet!  Om det inte finns... = me...Haha! Men ni får i alla fall en liten bild som ni kan kolla på medans ni saknar mig såååå...eller inte...Men ses snart igen! // Ylva :D       

Av hedda ylva - 14 juni 2012 16:18

               

  Plus en otroligt göllig bild på min fina vän! <3 ;) // Ylva! <3

Av hedda ylva - 14 juni 2012 13:30

Hej!Nu är det riktigt sommarlovv! <33 

har nästan precis varit på skolavslutning! Pinsamt! :/

Ska sova hos Ninni! 

Men liten sommarbild får ni från mig till er Puzz...EEEE Hedda vad gör du?

/SKRATT-Hedda:P    

Ovido - Quiz & Flashcards