heddaylva

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av hedda ylva - 21 juni 2012 18:17

Tjena hollu! :) Ylva och Hedda,har fett kul!;) Och lyssnar på musik som är as bra den heter The show goes on, sök på den på youtube ellr spotify. SÅÅ VÄÄRD!! Ibland när man lyssnar på musik bar känns det som om det inte finns nåt dåligt i hela världen, allt är bara PERFEEEKT!! <3<3 Love life...<3 så känns den låten! :D Haha är lite skrikigt och så men allt perfkt ändå! xD // två virriga musiclovers! <3      


Av hedda ylva - 21 juni 2012 14:02

Jag fyller snart 13 och ska börja 7:an till hösten. Jag går på Örebro musikklasser och ÄÄÄÄLSKAR musik! Jag har testat några sporter, men har nån slags förkärlek till fotboll...;) På fritiden spelar jag annars piano, cello och teater!

Jag har typ Sveriges mest blandade musiksmak...:S Gillar allt från Petter och Fronda till One Diraction och Ed Sheeran. Gillar gammal musik också typ som Beatles och Queen!


Kram! // Ylva <3

Av hedda ylva - 21 juni 2012 01:02

Ylva kommer ut från toaletten.

Hedda går in på toaletten.


Ylva -ska du också på toa?

Hedda -eeh, ja...?

Ylva -härmapa...


Asso shit! HAHA! ASG!


Hare bra! // Hedda ylva <3

Ovido - Quiz & Flashcards