heddaylva

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av hedda ylva - 19 juni 2012 19:20

Vit och gul Tunika typ-gina tricot

svrta nylonstrumpbyxor-???????

Ja, inte så kul kläder direkt men,men summer is summer! ;)  

Av hedda ylva - 19 juni 2012 19:06

Tja! Idag har jag varit med min kompis Hanna! Vi har typ gjort en dramafilm som typ handlar om en tjej vars kompis dör osv...den blev vääääldiigt randommmm...Men vad ska ni göra i sommar? Jag ska:


1. BADA!

2.Åka till sommarstugor!

3.Gotland <3

4.Vara med kompisar

5.passa på att fota lite

6.Träffa släkt

7.sommar vecka med kusiner hos farmor och farfar

8.Blir nog endel filmer...;)

9.Äta GLASS!

10.Ja, helt enkelt bara chilla och tare lugnt!


ses! // Ylva <3    


Av hedda ylva - 19 juni 2012 13:56

10 saker som jag tycker!


1:Älskar och rida barbacka (utan sadel)


2:Glass är mitt liv!


3:Det tidigaste jag kan gå är 10 typ


4:Youtube är mycket bättre än spotify


5:Blå är min favofärg 


6:Är fett blyg i skolan :(


7:Hatar inte det inte går att lägga upp bilder/videos från mobilen!:@


8:Älskar att sjunga typ! ;)


9:Min musiksmak är helt jävla konstig! ;)


10:Jag älskar mitt liv på många sett! /Hedda! :)

Av hedda ylva - 19 juni 2012 11:35

1-Jag äääääälskar ris


2-jag har en apa hemma hos mig...


3-jag har en barbapappa som Hedda har sytt åt mig (gulligt!) som jag typ inte kan sova utan...;)


4-Jag vill bli regisör...och annat också men,men...


5-Jag älskar mitt liv! (mina kompisar och så typ!)


Ja, kom inte på något intressant direkt me det får duga! // Ylva <3

Av hedda ylva - 19 juni 2012 11:25

Ja då har man vaknat...som aldrig är en fin syn! höhö vakna typ kl 10.30 ganska tidigt men det var min fina pappa som väckte oss! OKEJ HEDDA CHILLA! 

Jag är inne från datorn men kan endå inte ladda upp bilder eller jo jag kan men jag är inne på gurras (bror) data så ja heh...tror jag skriver mer sen herrå! inte roligt inlägg vet! ;( Från er käraste underbarast gulligaste snällaste Hedda! ahahah skoja så ni vet! :)

Ovido - Quiz & Flashcards