heddaylva

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av hedda ylva - 27 juni 2012 20:32

Dag 7- Mina favorit klädesplagg just nu: Marinblå shorts H&M, vitt och orangerandigt linne Åhlens. SOMMARKLÄDEEEEER IN MY <3


Dag 8- bilder från ett bra minne!

I våras då Heddz följde med till min sommarstuga i Dalarna (som vi delar med släkten) och min kusin (världens bästa) också hade med sin kompis som jag typ också är kompis med som jag inte träffat på evigheter! Vi blev liksom "fantastic four" nr 1!! <3     okej, jag vet, mina lillkusiner fick va med och studsa men OCH? Vi var faktiskt SNÄLLA!!

Av hedda ylva - 27 juni 2012 20:17

Hej! Har nyss kommit hem från Heddz och min gamla barndoms bostad...;) Bodde nämligen granne med Heddz och resten av "gänget" tills för typ två, tre år sen...känndes lite sorgligt (typ nostalgiskt) men vi hadde det BÄST ändå!! Det flyttade in en tjej i typ samma ålder som vi när vi flyttade och hon är GRYM! Så det var ju tur. Men iaf, alla sov över hos Heddz (vi var fem stycken). Dom elakingarna ritade och tatuerade mig (gnuggisar) i sömnen...men det är en helt annan historia...;) Kommer i ala fall inte bli lika mkt uppdatering nu på sommarlovet men gör så gott jag kan! Kram! // Ylva <3

Ovido - Quiz & Flashcards