heddaylva

Alla inlägg under juni 2012

Av hedda ylva - 19 juni 2012 13:56

10 saker som jag tycker!


1:Älskar och rida barbacka (utan sadel)


2:Glass är mitt liv!


3:Det tidigaste jag kan gå är 10 typ


4:Youtube är mycket bättre än spotify


5:Blå är min favofärg 


6:Är fett blyg i skolan :(


7:Hatar inte det inte går att lägga upp bilder/videos från mobilen!:@


8:Älskar att sjunga typ! ;)


9:Min musiksmak är helt jävla konstig! ;)


10:Jag älskar mitt liv på många sett! /Hedda! :)

Av hedda ylva - 19 juni 2012 11:35

1-Jag äääääälskar ris


2-jag har en apa hemma hos mig...


3-jag har en barbapappa som Hedda har sytt åt mig (gulligt!) som jag typ inte kan sova utan...;)


4-Jag vill bli regisör...och annat också men,men...


5-Jag älskar mitt liv! (mina kompisar och så typ!)


Ja, kom inte på något intressant direkt me det får duga! // Ylva <3

Av hedda ylva - 19 juni 2012 11:25

Ja då har man vaknat...som aldrig är en fin syn! höhö vakna typ kl 10.30 ganska tidigt men det var min fina pappa som väckte oss! OKEJ HEDDA CHILLA! 

Jag är inne från datorn men kan endå inte ladda upp bilder eller jo jag kan men jag är inne på gurras (bror) data så ja heh...tror jag skriver mer sen herrå! inte roligt inlägg vet! ;( Från er käraste underbarast gulligaste snällaste Hedda! ahahah skoja så ni vet! :)

Av hedda ylva - 18 juni 2012 22:10

hejj! :)

sitter här med carro och jätte kul hahahaa!

Hon ska sova hos mig idag kul kul!

Just det ja jaga har inte skrivit på typ två dagar för jag har sovit hos kompisar och inte haft med mig mobil smart smart men ja det är därför så ni vet! :)bild på carro! ;)  Här får ni oxå en finfin bild på ylva! höhö :'D

Av hedda ylva - 16 juni 2012 23:37

Kameraaaan!! <3  Kompisar (Hedda) <3   !1D <3<3    Musik <3    Och sommar i sommarstugan! <3 // Ylva :D

 
Av hedda ylva - 16 juni 2012 23:19

Javet lite opersonligt men sån får man väl va nån gång...? (plus att det är min blogg...och heddas men aja) ;)

Dag 1 – En bild på mig, och fem saker jag gillar.

Dag 2 – 5 sanningar om mig själv.

Dag 3 – En bild på vad jag har för kläder just idag.

Dag 4 – Mina drömmar.

Dag 5 – Berättar lite om mitt liv.

Dag 6 – Några bilder på mig och mina vänner.

Dag 7 – Mitt favoritklädesplagg just nu.

Dag 8 – En bild på ett bra minne.

Dag 9 – En förebild

Dag 10 – En favoritlåt.

Dag 11 – I min väska

Dag 12 – Mina rädslor.

Dag 13 – En gammal bild på mig.

Dag 14 – En favorit film.

Dag 15 – Varför jag startade min blogg.

Dag 16 – En bild som gör mig glad.

Dag 17 – Minst två bilder från förra året.

//Ylva <3

:D

Av hedda ylva - 16 juni 2012 23:05

Hemma igeen! Har haft det asbra i Göteborg! Grymt att träffa "barndomskompisen" som jag inte träffat på typ 10 år! Javet jag sa 5 förut men det visa sig va 10...(no one is perfect ) Men vi skrattade asmycket, o ja ni vet...Okej det där blev ett askort och random inlägg men ja ses iaf snart! // Ylva <3   

Av hedda ylva - 16 juni 2012 13:06

Sitter i bilen till mormors sommarstuga och bloggar från mobilen så inga bilder just nu men kanske sen:)Carro har sovit hos mig haha vi gjorde tatueringar som jag brukar göra varje dag nä bara skoja! ;)Vill inte skriva mer kommer få ont i huvudet då men mer sen tror ja! :) From Hedda Julin ja det är så jag heter!

Ovido - Quiz & Flashcards